DYREKTOR MUZEUM PAMIĘCI MIESZKAŃCÓW ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ (W ORGANIZACJI)
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
ASYSTENT MUZEALNY
- Wymagania formalne:
– wykształcenie wyższe humanistyczne (historia lub kierunki pokrewne)
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
– praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
– obowiązkowość, odpowiedzialność, umiejętność planowania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
– prawo jazdy kat. B
- Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne):
– podyplomowe studia muzealnicze
– doświadczenie w pracy muzealniczej
- Zakres obowiązków:
– starania o pozyskiwanie nowych obiektów do kolekcji Muzeum poprzez m.in. monitorowanie aukcji i innych ofert
– merytoryczne opracowywanie muzealiów
– przeprowadzanie kwerend
– nawiązywanie kontaktów i współpraca z lokalnymi kolekcjonerami, Stowarzyszeniami, osobami zainteresowanymi historią Ziemi Oświęcimskiej
– sporządzanie i prowadzenie dokumentacji ewidencji zbiorów
– udział w opracowywaniu scenariusza wystawy stałej
– tworzenie wystaw czasowych i objazdowych organizowanych przez Muzeum
– udział w działalności promocyjnej i wydawniczej Muzeum
– prowadzenie badań naukowych dotyczących historii Ziemi Oświęcimskiej
- Warunki pracy i płacy:
– rodzaj umowy – umowa o pracę
– wymiar czasu pracy – pełny etat
– miejsce pracy – Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (możliwa praca w terenie)
- Oferujemy:
– stabilne zatrudnienie
– wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego
– możliwość rozwoju zawodowego
– ciekawą pracę w nowopowstałej instytucji kultury
- Wymagane dokumenty:
– CV
– list motywacyjny
– oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@www.muzeumpamieci.pl lub złożyć w sekretariacie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (wejście od stronu Urzędu Pracy, II piętro, pok.215) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.01.2019 r. z adnotacją:
„Oferta na stanowisko: Asystent muzealny”.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.