Oferty pracy w Muzeum

DYREKTOR

MUZEUM PAMIĘCI MIESZKAŃCÓW ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ (W ORGANIZACJI)

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

ASYSTENT MUZEALNY – 2 etaty

 

  1. Wymagania formalne:
  • wykształcenie wyższe humanistyczne (historia, etnologia lub kierunki pokrewne);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • obowiązkowość, odpowiedzialność, umiejętność planowania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne):
  • podyplomowe studia muzealnicze;
  • doświadczenie w pracy muzealniczej;
  • doświadczenie w pracy społecznej, w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z lokalnymi stowarzyszeniami.

 

  1. Zakres obowiązków:
  • starania o pozyskiwanie nowych obiektów do kolekcji Muzeum poprzez in. monitorowanie aukcji i innych ofert;
  • merytoryczne opracowywanie muzealiów;
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością merytoryczną Muzeum np. umów darowizn, protokołów wypożyczeń, umów o współpracę z innymi instytucjami;
  • przeprowadzanie kwerend;
  • nawiązywanie kontaktów i współpraca z lokalnymi kolekcjonerami, stowarzyszeniami, osobami zainteresowanymi historią Ziemi Oświęcimskiej;
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji ewidencji zbiorów np. ksiąg inwentarzowych, kart obiektów, opracowywanie materiałów audiowizualnych;
  • tworzenia archiwum materiałów audiowizualnych;
  • współudział w przygotowywaniu cyklicznych wydarzeń muzealnych tj.: konferencje, spotkania z lokalną historią;
  • udział w opracowywaniu scenariusza wystawy stałej;
  • tworzenie wystaw czasowych i objazdowych organizowanych przez Muzeum;
  • udział w działalności promocyjnej i wydawniczej Muzeum;
  • prowadzenie badań naukowych dotyczących historii Ziemi Oświęcimskiej.

 

  1. Warunki pracy i płacy:
  • rodzaj umowy – umowa o pracę,
  • wymiar czasu pracy – pełny etat,
  • miejsce pracy – Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (możliwa praca w terenie).

 

  1. Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie;
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą pracę w nowopowstałej instytucji kultury.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • CV;
  • list motywacyjny;
  • oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumpamieci.pl lub złożyć w sekretariacie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (wejście od stronu Urzędu Pracy, II piętro, pok. 215) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.12.2019 r. z adnotacją:

„Oferta na stanowisko: Asystent muzealny”. 

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

 

DYREKTOR

MUZEUM PAMIĘCI MIESZKAŃCÓW ZIEMI OŚWIĘCIMSKIEJ (W ORGANIZACJI)

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO

PRACOWNIK DZIAŁU PROMOCJI – 1 etat

 

 

  1. Wymagania formalne:
  • wykształcenie wyższe na kierunkach: polonistyka, PR, dziennikarstwo, psychologia społeczna, socjologia, marketing lub pokrewne;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, Photoshop;
  • roczne doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury);
  • znajomość mediów społecznościowych;
  • łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów;
  • zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność;
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość;
  • wysoka kultura osobista;
  • obowiązkowość, odpowiedzialność, umiejętność planowania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B.

 

  1. Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne):
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego lub włoskiego w stopniu komunikatywnym;
  • doświadczenie w pozyskiwaniu patronów organizowanych wydarzeń;
  • mile widziana znajomość programów graficznych.

 

  1. Zakres obowiązków:
  • opracowywanie i realizacja polityki informacyjnej oraz promocyjnej Muzeum;
  • budowanie pozytywnego wizerunku Muzeum i więzi między Muzeum, a odbiorcami oferty muzealnej;
  • kontakt i współpraca z mediami;
  • przygotowywanie i redagowanie tekstów promocyjnych dot. instytucji oraz tekstów przeznaczonych do publikacji i oficjalnych wystąpień etc.;
  • organizowanie i prowadzenie dokumentacji (w tym dokumentacji fotograficznej) wydarzeń kulturalno-edukacyjnych instytucji;
  • współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum;
  • współorganizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym;
  • opracowywanie i realizacja strategii działań marketingowych Muzeum;
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi, lokalnymi stowarzyszeniami i kolekcjonerami;
  • opracowywanie treści druków promocyjnych i koordynacja procesu wydawniczego.

 

  1. Warunki pracy i płacy:
  • rodzaj umowy – umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • miejsce pracy – Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (możliwa praca w terenie);
  • w zależności od harmonogramu działań instytucji możliwa praca w godzinach popołudniowych poza Muzeum lub w czasie weekendowym.

 

  1. Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie;
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia zawodowego;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • ciekawą pracę w nowopowstałej, rozwijającej się instytucji kultury.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • CV;
  • list motywacyjny;
  • oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów.

Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@muzeumpamieci.pl lub złożyć w sekretariacie Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej (w organizacji) ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim (wejście od stronu Urzędu Pracy, II piętro, pok. 215) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.12.2019 r. z adnotacją:

 

„Oferta na stanowisko: Pracownik działu promocji”.

O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

 

 

Nie można komentować

© 2018-2020 Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i realizacja Magme Agency Magme Agency

Skip to content